پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

نگاهی به عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات| تیم یحیی گل‌محمدی خط‌به‌خط بهتر می‌شود!

  • کد خبر: ۱۱۲۸۰۷
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
نگاهی به عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات| تیم یحیی گل‌محمدی خط‌به‌خط بهتر می‌شود!
با جذب سروش رفیعی و تمدید با سرلک کمربند میانی سرخ‌پوشان هم تقویت شد.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ پرسپولیس باز هم در بازار نقل‌و‌انتقالات فعال نشان داد و طبق برنامه‌ای که از پیش تعیین کرده بود، جلو رفت. به نظر می‌رسد با توجه به فعالیت سرخ‌پوشان در بازار نقل‌وانتقالات در روز‌های آینده باید در انتظار حضور چند مهاجم گل‌زن در دفتر باشگاه باشیم.

شماره ۷ پرسپولیس دوساله بست

سروش رفیعی که پیش‌تر قول حضور در تیم سابقش را داده بود، دیروز قراردادی دوساله با این تیم امضا کرد تا یکی از بهترین پلی‌میکر‌های ایران، فصل بعد برای گل‌محمدی و تیمش بازی کند. پس از جلسه ویژه‌ای که دیروز بین مدیران باشگاه پرسپولیس و سروش رفیعی برگزار شد و توافقات مالی نهایی بر سر مبلغ قرارداد و آپشن‌ها بین طرفین انجامید، درنهایت رفیعی با پرسپولیس قراردادی دو‌ساله امضا کرد. رفیعی فصل بعد را با پیراهن شماره‌۷ به میدان خواهد رفت.

این بازیکن بعد از عقد قرارداد با سرخ‌ها گفت: خوش‌حال می‌شوم دوباره بتوانم شماره‌۷ پرسپولیس را بپوشم، اول باید از علی پروین اجازه بگیرم و اگر هواداران دوست داشته باشند، این اتفاق خواهد افتاد. وی همچنین گفت: انتظار همیشه از پرسپولیس بالاست. خرید‌های خوبی داشتیم، اما به صرف اینکه بازیکنان خوبی دارید، نمی‌توانید از الان درباره قهرمانی صحبت کنید. همه ما وظیفه داریم وظایفمان را به بهترین شکل انجام دهیم و زمانی‌که همه‌چیز خوب پیش برود، موفقیت و قهرمانی به وجود خواهد آمد.

سرلک تمدید کرد

اما این پایان کار سرخ‌ها نبود و درویش قرارداد میلاد سرلک را نیز تمدید کرد تا این هافبک‌دفاعی ملی‌پوش هم فصل بعد لباس سرخ این تیم را به تن کند. به‌این‌ترتیب همکاری برای یک فصل دیگر ادامه خواهد داشت. این بازیکن بیست‌وهفت‌ساله در شهریور‌۱۳۹۹ با قراردادی دو‌ساله به جمع سرخ‌پوشان ملحق شد و در این مدت در نزدیک به هشتاد مسابقه داخلی و آسیایی، سرخ‌پوشان ایران را همراهی کرده است. میلاد سرلک بعد از تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس گفت: قرارداد من یک‌ساله است، ان‌شاءا... باز هم تمدید خواهم کرد؛، زیرا باعث افتخارم است که در خدمت پرسپولیس باشم. سرلک درباره اینکه شنیده می‌شود از تیمی قطری هم پیشنهاد داشت، گفت: نه، هیچ صحبتی نبود.

قرارداد گولسیانی در گرو تصمیم سید‌جلال

باشگاه پرسپولیس حاضر است برای فصل آینده، قراردادی ۴۵۰‌هزار‌دلاری با گولسیانی امضا کند؛ اما یحیی گل‌محمدی نمی‌خواهد دو مدافع پا‌به‌سن‌گذاشته در تیمش داشته باشد! هر‌چند بعد از توافقات صورت‌گرفته، پیش‌قرارداد این بازیکن و پرسپولیس آماده شده و به‌زودی امضا خواهد شد. پرسپولیس پیش‌از‌این موفق شده بود مرتضی پورعلی‌گنجی را به خدمت بگیرد و اکنون با توجه به توافق صورت‌گرفته با گولسیانی باید منتظر رونمایی از زوج جدید قلب دفاعی این تیم برای فصل آینده باشیم. تصمیم برای خداحافظی یا ادامه بازی در پرسپولیس را باشگاه برعهده سید‌جلال حسینی گذاشته است و فعلا به نظر می‌رسد مهم‌ترین مشکل باشگاه برای خرید مدافع خارجی، همین موضوع باشد!

پرسپولیس در انتظار مهاجم

با این تفاسیر به نظر می‌رسد پازل تاکتیکی گل‌محمدی تا حدود زیادی تکمیل شده و بخش اعظمی از بازیکنان مد‌نظرش در سریع‌ترین زمان ممکن جذب شده‌اند. بعد از ترمیم دروازه، خط دفاعی و میانی، نوبت به حساس‌ترین نقطه زمین یعنی خط حمله می‌رسد که گل‌محمدی و همکارانش اصرار به جذب یک مهاجم طراز‌اول خارجی دارند. در‌این‌میان چندین گزینه خارجی به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد شد که پرونده برخی از آن‌ها بسته شد و مذاکره با تعدادی دیگر همچنان ادامه دارد. بعد از اینکه حضور شهباززاده در پرسپولیس تقریبا منتفی شد، موضوع جذب شهاب زاهدی مطرح شد.

زاهدی هم‌اکنون بازیکن زوریای اوکراین است و فصل گذشته هم به‌صورت قرضی در تیم پوشکاش مجارستان بازی کرد. گفته می‌شود باشگاه زوریا برای صدور رضایت‌نامه زاهدی یک‌و‌نیم‌میلیون دلار مشخص کرده که پرداخت این مبلغ عملا از عهده باشگاه پرسپولیس خارج است. پس از آن، گزینه‌های خارجی دیگری به پرسپولیس معرفی شدند که یکی از آن‌ها کاسیانو، مهاجم برزیلی ویزلا پرتغال بود؛ اما حضور این بازیکن حدود ۷۰۰‌هزار یورو برای پرسپولیس هزینه داشت که مبلغ زیادی به نظر می‌رسد و عملا باید این انتقال را نیز منتفی دانست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->